Підвищення споживання риби в раціоні не впливає на ризик розвитку аритмій - 06.03.2010
Є ряд причин по яких рекомендовано вживати в харчовому раціоні багато риби, проте до них не належить ризик розвитку фібриляції передсердь (ФП). Саме до такого висновку прийшли Dr. Jarrett D. Berry з Університету University of Texas Southwestern Medical School в Далласі (США) та співавтори, після проведення аналізу свого дослідження. У нього увійшло 44 720 учасників з дослідженняWomen's Health Initiative. Це були жінки постменопаузального віку (від 50 до 75 років). За час спостереження, яке тривало в середньому 7 років, діагностували приблизно 348 нових випадків ФП щорічно. При аналізі харчового раціону виявили, що, лише, близько 5% учасниць споживали 5 або більше порцій риби на місяць, а середнє споживання риби в досліджуваній групі становило 1,5 порції на місяць. Проте дослідниками не було виявлено достовірного зв’язку поміж ризиком розвитку ФП та споживанням риби. Також не виявили зв’язку і поміж ризиком появи досліджуваної патології і вживанням омега-3 жирних кислот. Отже такі результати дозволили авторам підсумувати, що збагачення раціону рибою та омега-3 жирними кислотами не впливає на ризик розвитку ФП у практично здорових жінок в постменопаузі.
Медична інформаційна система Доктор Елекс допоможе автоматизувати клінічні та адміністративні процеси та забезпечить обмін інформацією між усіма ланками установи.