Чай, другій по споживанню, після води, напій, може допомогти знизити тиск. Вчені з Університету Західної Австралії (University Of Western Australia and Unilever) стверджують , що чорний чай, якщо його пити три рази на день , може помітно зменшити систолічний і діастолічний тиск. Керівник дослідження, професор Джонатан Ходгсон (Jonathan Hodgson), вважає важливим встановлення зв’язку між чаєм і факторами ризику серцевих захворювань. В процесі дослідження спостерігалися 95 австралійців віком від 35 до 75 років. Одна група випивали чай три рази на день, друга – плацебо з ідентичним смаком і вмістом кофеїну, якій був отриманий не з чаю. Через шість місяців виявилося, що особи, які вживали чай, мали нижчий тиск.
Джерело: Jonathan M. Hodgson; Ian B. Puddey; Richard J. Woodman; Theo P. J. Mulder; Dagmar Fuchs; Kirsty Scott; Kevin D. Croft. Effects of Black Tea on Blood Pressure: A Randomized Controlled Trial. Arch Intern Med, Jan 2012; 172: 186 – 188 (http://archinte.ama-assn.org/)
ЯК ВИ ВВАЖАЄТЕ?
Яким джерелам ви надаєте перевагу для отримання нової інформації по кардіології впродовж останніх років?
Медична інформаційна система Доктор Елекс допоможе автоматизувати клінічні та адміністративні процеси та забезпечить обмін інформацією між усіма ланками установи.