Home Contact
Асоцiацiя кардiологiв України, Український кардiологiчний журнал,
за підтримки ННЦ "Iнститут кардiологiї iменi академiка М.Д. Стражеска" АМН України
PubMed    Medscape
УКРАЇНСЬКИЙ
КАРДІОЛОГІЧНЙ ЖУРНАЛ
МЕНЮ

ЗАРЕЄСТРОВАНІ КОРИСТУВАЧІ
Ім'я користувача
Пароль
Забули ім'я користувача або пароль?
Зареєструватись


РОЗСИЛКА НОВИН



Farkos

Новини

26.02.2010

Загальна кількість жирів, які споживаються, та кількість трансформованих жирів впливають на ймовірність ішемічного інсульту

Ймовірність інсультів у жінок в пост-менопаузі, раціон яких містить велику кількість жирів (в середньому 86 г на день), зростає на 40 % у порівнянні з тими, хто споживає меншу кількість (в середньому 26 г на день). Ці дані повідомила група американських дослідників з Університету Північної Кароліни на міжнародній конференції "International Stroke Conference 2010",
яку проводить American Stroke Association. Також частота ішемічних інсультів зростає на 30 % у жінок, які вживають велику кількість трансформованих жирів (в середньому 7 г на день) у порівнянні з жінками, раціон яких містить в середньому 1 г трансформованих жирів на день. Два найбільш поширених джерела таких жирів - готові страви та смажена їжа. Інші дослідження вже показали вплив жирів на розвиток серцево-судинних захворювань, але це перше дослідження, яке розглядає зв'язок між різними жирами та різними типами інсультів у жінок в пост-менопаузальному віці, коли вони мають вищій ризик інсльтів, ніж чоловіки, хоча перед менопаузою ризик інсультів у чоловіків є вищим. Вивчено дані стосовно 87230 жінок у віці від 50 до 79 років, які приймали участь у обсерваційному дослідженні Women's Health Initiative (WHI) Observational Study, якій фінансувався двома провідними установами - National Institutes of Health і National Heart, Lung and Blood Institute. Термін спостереження - 7.6 років. За цей час зареєстровано 1049 випадків ішемічного інсульту. Вивчався вплив 4 типів жирів, а також залежність від віку, раси, куріння, фізичної активності, вживання алкоголю або аспірину, ІМТ, застосування гормональної терапії, наявності серцевих захворювань, діабету, гіпертензії, особливостей харчування. 

Джерело: Total Fat, Trans Fat Linked To Higher Incidence Of Ischemic Stroke. Medical News Today. 25 Feb 2010 (http://www.medicalnewstoday.com/articles/180382.php)



ЯК ВИ ВВАЖАЄТЕ?
Яким джерелам ви надаєте перевагу для отримання нової інформації по кардіології впродовж останніх років?
Інтернет-ресурси
Журнали та газети
Спілкування з колегами
Матеріали фармакологічних фірм
Доповіді під час конференцій, форумів, конгресів
Інше
 

ПОДІЇ













Медична інформаційна система Доктор Елекс
допоможе автоматизувати клінічні
та адміністративні процеси
та забезпечить обмін інформацією
між усіма ланками установи.